Sosyal Medya Influencer Kullanımı

İnsanlar, ünlülerin veya sosyal medyada fazla takipçisi olan ve yüksek etkileşim alan kişilerin (sosyal medya ünlüsü, influencerların) ne yaptığı, neyi tercih ettiği, neyi tavsiye ettiği, nereye gittiğiyle ilgilidirler. Bu akımdan sadece kısa bir süre önce trend-setter başlığı altında dikkat çeken bu sosyal ilgi ve algı liderleri bugün çoğu yerde tam karşılığı olmasa da influencerlar (etki veren, etkileyen) olarak değerlendiriliyor.

 

Influencerlar bir trendi ortaya çıkarmaktan çok, bir trendin, ürünün, markanın bilinmesi, geniş kitlelere ulaşması ve kabul edilmesi konusunda pazarlama yöneticilerine yeni fırsatlar sunuyor

 

Influencerlar, takipçileri ile kurdukları bağlar ve takipçilerinin zihninde güvenli, eğlenceli, moda ikonu, yardımsever ve bunun gibi artırılabilecek çeşitli konumlarda yer aldıkları için, önerdikleri, tavsiye ettikleri hizmet, ürün ve markaların pazarlama stratejilerinin ve ticari hedeflerinin önerdiği etki başlığı neyse, ilgili influencerın takipçilerinin zihninde konumlandığı güçlü ve öne çıkan konuma göre pazarlama yöneticileri tarafından tercih edilir ve destekleri istenir.

 

Etik Efekt Dijital Ajans’ı, sadece takipçi sayısı veya bilinirliği dikkate alınarak influencer seçimi, pazarlaması ve iletişimi önermez. Markanızın veya ürününüzün gerçekleri ve ihtiyaçlarına göre en faydalı olabilecek işbirliklerini kurar ve yönetir.

 

Etik Efekt dijital ajansının size mesajı

 

Etik Efekt Dijital Ajansı, sosyal medya platformlarını ve içerik yönetimini etkili bir şekilde kullanarak markaların hedeflerine ulaşmalarına yardımcı oluyor. Sosyal medya stratejileri, sosyal markalaşma, özel içerik üretimi, video prodüksiyonu ve influencer kullanımı gibi unsurları içererek markanızın büyümesine katkıda bulunuyor. Dijital dünyada öne çıkmak ve markanızı tanıtmak için bizimle iletişime geçin ve sizin için en iyi sosyal medya ve içerik yönetimi stratejilerini oluşturalım.”

Referanslarımız

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Bilgileriniz bırakın, sizi arayalım.