akha grup | dmk ajans

Sosyal Medya & İçerik Yönetimi

SOSYAL MEDYADA NE KONUŞUYORUZ, NE PAYLAŞIYORUZ?

 

Sosyal medya sadece eşin, dostun paylaşımlarının, iş arkadaşlarınızın yaz tatilinde nereye gittiğinin veya geçen akşam hangi pahalı restoranda ne yediğinin görüldüğü bir platform olmanın çok ötesinde.

 

Türkiye’deki sosyal medya kullanımı alışkanlıkları, tüm araştırmalarda sosyal medyada vakit geçirme sürelerinde ve her yaş kuşağında dünyanın en fazla sosyal medya kullanan ve sosyal medyada etkileşimde bulunan ilk 10 ülkesi arasında yer alıyor.

 

Yani her marka yöneticisinin müşterilerinin evlerine, odalarına, akıllarına, kalplerine girebilmesine imkan veren, marka bilinirliği, talep yaratma, karar süreçlerini etkileme gibi en temel pazarlama ihtiyaçlarına karşılık verebilen çok güçlü bir medya ve iletişim mecrası ve alışkanlığı. İş dünyasında herhalde bunu bilip kabullenmeyen kimse kalmadı.

 

Peki, sosyal medyayı marka, ürün ve hizmetleriniz için ne kadar doğru, doyurucu ve başarılı kullanıyorsunuz? Trendleri, teknolojileri doğru kullanabiliyor musunuz? Doğru stratejiler, iyi içerik, yüksek etkileşim için ne yapıyorsunuz? Sosyal medyadan beklentiniz ne, ne kadar ölçümlüyor ve verileri karar süreçlerinize ne kadar entegre edebiliyorsunuz?

 

Etik Efekt Dijital Ajansı, size bu soruların cevabını vermek, en verimli ve pazarlama hedeflerinizle eşgüdümlü sosyal medya yönetimi deneyimi sunmak için bilgi ve tecrübesini, yaratıcılığı ile birlikte sunuyor.

 

Sosyal medyanın çevrimdışı olan günlük konuşmaları (smal talks) sizin en büyük marka ve pazarlama gücünüz olabilir.

Mesela sosyal dinleme (social listening) araçlarınız, araştırmalarınız var mı?

 

 

Sosyal medyaya yatırım yapmanın getirisinin ne kadar büyük olduğunu ve ne kadar ciddi bir entelektüel yatırım gerektirdiğini anlamak için çok uzağa gitmeye, onlarca makale ve araştırma okumaya da gerek yok.

 

 

Günlük hayatımızda, sohbetlerimizde SOSYAL MEDYA üzerine ne çok konu geçiyor, sohbetlerimiz bile bir sosyal medya paylaşımına dönüşüyor, aşağıdaki sohbetleri onlarca kez yaşıyoruz değil mi?

 

 

“Şunu gördün mü instagramda, caddede yeni bir mekan açılmış, salataları ve tatlıları olağanüstü!”

 

 

“Sana DM’den ilettim, şu markanın yeni mevsim tasarımları harika, tam sana göre canım, mutlaka denemelisin.”

 

“Youtube’da önüme düştü, yeni çıkan şu telefonun hem özelikle iyi hem de fiyatı. Sen de bir incele istersen.”

 

“Dermatolog Özlem hanım sürekli instagamda güzellik sırları paylaşıyor. Takip ediyorum, harika içerikler var, sen de takip et, hoşuna gidecek.”

 

“Bu sene çocuklara gidecek bir özel okul arıyordum, konuşken bir baktım hem Facebook’ta, hem Instagram’da şu okulun reklamı denk geldi, bastım randevu aldım, hemen aradılar, yarın görüşmeye gideceğiz…”

 

“Ahmet bey, yeni bir 3D CNC almış, geçen reels videosunda gördüm, inanılmaz detaylarla kesim ve üretim yapabiliyor, aslında oradan da bir fiyat alalım bakalım…”

 

Sosyal medya, günümüzün dijital çağında markaların büyümesi ve rekabet avantajı elde etmesi için hayati bir rolü geleneksel medyadan aldı. Geleneksel medyadan daha kolay daha ekonomik ve kişiselleştirilebilir bir şekilde faydalanılmak üzere kendini şirketlerin ve markaların avucuna bıraktı.

 

Etik Efekt Dijital Ajansı, sosyal medya ve içerik yönetimi konusundaki uzmanlığını markaların dijital varlıklarını güçlendirerek, ürün ve hizmetlerinin tanıtımını ve satışını artırmalarına destek olmak için sunuyor.

 

ETİK EFEKT DİJİTAL AJANS SOSYAL MEDYADA MARKANIZ VE ŞİRKETİNİZ İÇİN NE YAPIYOR? NE VAAD EDİYOR?

 

1- Geniş Kitlelere Daha Kolay ve Daha Ekonomik Ulaşırsınız

Sosyal medya platformları, markaların ürün ve hizmetlerini milyonlarca potansiyel müşteriye ulaştırma imkanı sunar. Etik Efekt Dijital Ajans’ın sizinle beraber oluşturacağı doğru stratejilerle hedef kitlenize erişebilir ve marka bilinirliğinizi artırabilirsiniz. Sosyal medya ile hedef kitlelere sürekli ulaşmak, hedef kitle ile aranıza doğrudan iletişim ve etkileşim kanalı oluşturmak, süreklilik içeren bir tanıtım ve pazarlama kanalı oluşturmak anlamına geliyor.

 

2- Etkileşim ve Müşteri Bağlılığı Sağlarsınız

Sadakat ve marka sadakati pazarlamanın ve pazarlama profesyonellerinin en temel amaçları. Hedef kitlelerle doğrudan iletişim imkanı, doğru içerik ve stratejiyle kurulacak iletişim bağı marka değerini artırdığı gibi her an yeni ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtabileceğiniz bir satış kanalı da sağlar. Kullanıcıların yorumlarına yanıt vermek, soruları cevaplamak ve geri bildirimleri değerlendirmek müşteri geribildirimlerini anında almak, memnuniyetini artırır ve bağlılığı güçlendirir. Etik Efekt Dijital Ajans, etkileşimi ve müşteri bağlığını pazarlama hedefleri çerçevesinde sağlamak ve sürekli kılmak için çalışır.

 

 

3- Marka İtibarınızı Yönetir ve Güven Oluşturursunuz

Sosyal medya, markaların kendilerini tanıtma, değerlerini ve hikayelerini paylaşma fırsatı sunar. Bu, marka itibarını artırır ve potansiyel müşterilerin güvenini kazanmanıza yardımcı olur. Potansiyel müşteriler özellikle perakende ürün veya hizmet satan markaların sosyal medya hesaplarına girmeden, bu hesaplardaki gerçekleşmiş müşterilerin yorum ve etkileşimlerine bakmadan karar vermemeye başladı. Tüm bu süreçlerin dizayn edilmesi ve hesap sahibinin lehine olacak şekilde planlanması konusunda Etik Efekt Dijital Ajans dijital marka itibarı oluşturma, geliştirme ve koruma konusunda şirketlere ve markalara profesyonel birikimini sunar.

 

4- İyi ve Doğru Reklam Kampanyaları Yürütür, Satış Potansiyelinizi Yükseltirsiniz

Sosyal medya platformları, analitik ve veri temelli reklam altyapısı sayesinde hedeflenen kitlelere yönelik daha etkin ve ölçülebilir reklamların yayınlanmasını sağlar. Doğru hedefleme ve içerik stratejileriyle reklamlarınızın dönüşüm oranını artırabilir ve satışlarınızı artırabilirsiniz. Hedef kitle segmentlerini kişilerin beğeni, tercih, lokasyon ve ilgi alanları gibi kriterlere göre tanımlayarak farklı farklı müşteri segment ve profillerine göre farklı içerikler tasarlayabilir, içeriklerin birbirlerine göre etkinliklerini test edebilirsiniz.

 

Etik Efekt Dijital Ajans, sosyal medya platformlarında yüksek dönüşümlü reklamları tasarlar, yayınlar, yönetir şirketin mevcut CRM veya benzeri yazılım alt yapıları ile entegre ederek gelen verinin doğrudan satış organizasyonuna akışını sağlar, en hızlı ve etkin şekilde reklamın hedefine ulaşması için bilgi ve tecrübesini sunar.

 

5- Sosyal Markalaşmada Daha İleri Gidersiniz

Sosyal medya, markaların dijital kimliklerini oluşturmak ve yaymak için etkili bir araçtır. Marka yada kurum kimliğinin bütüncül olması gerekse de dijital dünya için özelleşmiş bir takım yaratım ve içerik süreçlerine de ihtiyaç duyulur. Markanızın dijital dünyada en etkili temsili, web siteniz ile sosyal medya hesaplarınızın dijital dünyaya göre özelleşmiş bir kurumsal kimlik, görsel ve içerik dil yapısına sahip olmasıyla mümkün.

 

Bu süreçte, markaların kendi seslerini bulmaları, değerlerini yansıtmaları ve takipçileriyle anlamlı bir bağ kurmaları önemlidir. Etik Efekt Dijital Ajans tarafından sunulan sosyal medya yönetimi ve stratejisi, markanızın sosyal medyada tutarlı bir görüntü sergilemesini sağlar ve hedef kitlenizin dikkatini çeker.

 

6- Özel İçerik Üretimi ile Daha Ön Plana Çıkarsınız

Sosyal medyada dikkat çekici ve etkileyici içerik paylaşmak, markanızın öne çıkmasını sağlar. Sosyal medya platformlarının uyguladığı görüntüleme algoritmaları da üretilen nitelikli ve benzersiz içeriklerin sosyal medya kullanıcılarının karşısına daha fazla ve sık çıkmasını sağlar. Özel içerik üretimi, markanızın hedef kitlesiyle bağ kurmasına ve etkileşim sağlamasına yardımcı olan içeriğin stratejik olarak tasarlanması ve oluşturulmasıdır.

 

Görseller, videolar, infografikler, blog yazıları, e-kitaplar ve daha fazlasıyla markanızın hikayesini anlatabilir, bilgilendirici ve eğlenceli içerikler sunabilirsiniz. Özel içerik üretimi, markanızın otoritesini artırır ve takipçilerinizi sadık müşterilere dönüştürme potansiyelini artırır. Etik Efekt Dijital Ajans, markanız ve ürününüz için ürettiği özel ve nitelikli içeriklerle organik olarak görüntülenme ve erişim rakamlarınızı yükseltir, takipçilerinizle bağınızı kuvvetlendirir ve yeni takipçi kazanmanıza yardımcı olur.

 

7- Video Prodüksiyon Konusunda Tatmin Edici ve Yüksek Kalitede İçerik Alırsınız

Artık video içerikleri sosyal medya platformlarında çok daha fazla yer alıyor. Bireysel sosyal medya kullanıcıları da gelişen mobil imkanlar ve teknoloji sayesinde çok fazla video içeriği üretiyorlar. Tüm bu video, reels, stroy, shorts, Youtube, TIKTOK dünyası içerisinde video formatı sosyal medya kullanıcılarının çok fazla tükettiği ve aradığı bir içerik haline geldi. Ürün, hizmet, fikir, kampanya ne tanıtıyorsanız tanıtın kendinizi iyi ifade etmek, etkili ifade etmek, bilgi ve duyguyu izleyicilere transfer etmek, paylaşılmak ve daha fazla erişim almak için sosyal medya içerik stratejinizde video içeriğine de yer vermek zorundasınız.

 

Videoyu kameraların değil insanların çektiğini, video kurgusunu bilgisayarların değil insanların yaptığını hep hatırda tutmak gerek. Bu alanda profesyonel bir ekiple çalışmak, etkili, doyurucu içerkte ve yüksek kalitede videolar üretmek tüketici gözünde algınızın ve kabulünüzün yüksek olmasını sağlar.

 

Etik Efekt Dijital Ajans, sosyal medya ve diğer platformlarda markanızı, işinizi, fikrinizi, sizi en iyi şekilde anlatacak video içeriklerini profesyonel sinematik kadrosu ile üreterek sunar.

 

8- Sosyal Medya Influencer Kullanımı

İnsanlar, ünlülerin veya sosyal medyada fazla takipçisi olan ve yüksek etkileşim alan kişilerin (sosyal medya ünlüsü, influencerların) ne yaptığı, neyi tercih ettiği, neyi tavsiye ettiği, nereye gittiğiyle ilgilidirler. Bu akımdan sadece kısa bir süre önce trend-setter başlığı altında dikkat çeken bu sosyal ilgi ve algı liderleri bugün çoğu yerde tam karşılığı olmasa da influencerlar (etki veren, etkileyen) olarak değerlendiriliyor. Influencerlar bir trendi ortaya çıkarmaktan çok, bir trendin, ürünün, markanın bilinmesi, geniş kitlelere ulaşması ve kabul edilmesi konusunda pazarlama yöneticilerine yeni fırsatlar sunuyor.

 

Influencerlar, takipçileri ile kurdukları bağlar ve takipçilerinin zihninde güvenli, eğlenceli, moda ikonu, yardımsever ve bunun gibi artırılabilecek çeşitli konumlarda yer aldıkları için, önerdikleri, tavsiye ettikleri hizmet, ürün ve markaların pazarlama stratejilerinin ve ticari hedeflerinin önerdiği etki başlığı neyse, ilgili influencerın takipçilerinin zihninde konumlandığı güçlü ve öne çıkan konuma göre pazarlama yöneticileri tarafından tercih edilir ve destekleri istenir.

 

Etik Efekt Dijital Ajans’ı, sadece takipçi sayısı veya bilinirliği dikkate alınarak influencer seçimi, pazarlaması ve iletişimi önermez. Markanızın veya ürününüzün gerçekleri ve ihtiyaçlarına göre en faydalı olabilecek işbirliklerini kurar ve yönetir.

 

Etik Efekt dijital ajansının size mesajı

 

Etik Efekt Dijital Ajansı, sosyal medya platformlarını ve içerik yönetimini etkili bir şekilde kullanarak markaların hedeflerine ulaşmalarına yardımcı oluyor. Sosyal medya stratejileri, sosyal markalaşma, özel içerik üretimi, video prodüksiyonu ve influencer kullanımı gibi unsurları içererek markanızın büyümesine katkıda bulunuyor. Dijital dünyada öne çıkmak ve markanızı tanıtmak için bizimle iletişime geçin ve sizin için en iyi sosyal medya ve içerik yönetimi stratejilerini oluşturalım.”

Referanslarımız

Referanslarımız

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Bilgileriniz bırakın, sizi arayalım.